יום שני, 10 בדצמבר 2012

חודש של ניסים ונפלאות

מי שמכירה אותי כבר כמה זמן, יודעת שבכל חנוכה אני עושה מבצע ממש שווה בקליניקה שלי.
לקוחה שפגשתי השבוע ממש במקרה הזכירה לי שאת חנוכה הזה שכחתי ושהיא מחכה לדבר המצבע הגדול הבא.
אתן יודעות שצריך לזכור לי מילה אחת קטנה ואני ארים את הכפפה בשמחה ואעשה לכן חג ממש שמח, בעצם למה רק חג אם אפשר את כל חודש דצמבר (אנחנו רק ב10 לחודש, נותרו עוד 3 שבועות....)!
אז קבלו - חודש של ניסים ונפלאות אצל טלי שגב!

אז מה קורה בחודש הזה?
בעצם כל הפעילות היא בפייסבוק ובבלוג ואני רק מפנקת מפנקת ומפנקת.
  • הגרלה יומית- בכל יום תזכה משתתפת במדבקות המדליקות "סטיק שיק" .
  • בכל שבוע יפורסם מוצר קוסמטי אחד שווה במיוחד ב 30% הנחה.
  • עד סוף החודש (או עד גמר המלאי) כל מוצרי חברת הקוסמטיקה ON MACABIM ב 25% הנחה. 
  • הגרלה שבועית בין המשתתפות - מניקור במתנה.
  • ההגרלה הסופית במיוחד לסילבסטר, כדי שתהיי נוצצת במיוחד - מסכת זהב מבית  "חוה זינגבוים" במתנה (שווי 365 ש"ח!).


אז מה אתן צריכות לעשות כדי לקבל את כל הטוב הזה?
 4 שלבים פשוטים-

התמונה שצריך ל"שתף" היא זאת-



שיהיה בהצלחה!
אני כבר מתרגשת...
♥טלי










4 תגובות:

  1. גם לי מותר להשתתף בהגרלה?!? למרות שכבר קיבלתי את המוצר שלי לחודש דצמבר? שאגב, צדקת! קרם הפנים שלה אכן ממכר!!!!

    השבמחק
  2. בטח שמותר לך להשתתף! לכי על זה אחותי... לשתף! לשתף! לשתף!

    השבמחק
  3. טלי איזה פעילות מעולה!! אין כמוך!

    השבמחק