יום ראשון, 18 במרץ 2012

עד העונג הבא

יש כמה אירועים במהלך חייה של אישה שממלאים אותה התרגשות. התרגשות שגורמת לפיק ברכיים, לדפיקות לב מהירות, לתחושה של "בטוח משהו ישתבש..."
ביום ראשון ערכתי את הערב הנשי הראשון שלי כקוסמטיקאית.
למרות שהאירוע הזה רחוק מלהיות אירוע מכונן כמו חתונה או הריון ולידה, עדיין התחושות האלה ליוו אותי במהלך כל היום.
הייתי בטוחה שמשהו ישתבש ולמזלי, הכל הלך כמו שצריך.
אבישי, בעלי, עזר לי במהלך כל ההכנות וביחד ארגנו את האולם (סטודיו במה, שאירח אותנו כל-כך יפה). לאט לאט הרגשתי איך המקום משנה את עורו והופך לחדר שמשהו טוב הולך לקרות בו.
פיזרנו פרח על כל כיסא וחוברת עם סיכום ההרצאות כמתנה לכל מי שהגיעה, הקאווה נמזגה לכוסות והנשים החלו להגיע.

לחיים!













היה ערב מדוייק. לא ארוך מידי, לא מתיש מידי, לא עמוס במידע. בדיוק מה שכל אחת מאיתנו רוצה כדי טיפה להתאוורר מהשיגרה.
רוחל'ה, מבושמת ובמצברוח מצויין הלבישה, אני איפרתי וטיפחתי ועינת עינגה לנו את החך עם שוקולד!


בסוף הערב הרגשתי סיפוק רב, 30 נשים- לקוחות, מכרות, חברות ואמא אחת הגיעו לערב שאני יזמתי ונהנו. איזה כיף!
עד העונג הבא...


בימים אלה רוחל'ה ואני שוקדות על הכנת ערב נשים שיכול להיות בכל בית, בכל סלון, בכל מתנ"ס - אם אתן רוצות לחגוג יומולדת באווירה מטופחת אתן מוזמנות להתקשר אלי ולקבל מידע.
בנוסף, אני מזמינה אתכן להתעדכן בדף העסק שלי בפייסבוק. את הדף אני מעדכנת כל יום- מבצעים, הטבות, חידושים, טיפים ועוד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה