יום רביעי, 29 בפברואר 2012

אנחנו נשים בינלאומיות

מאז שפתחתי את העסק והפכתי לעצמאית יצא לי להכיר המון בעלות עסקים שהן נשים. נשים אדירות, מוכשרות, יצירתיות, מלאות מרץ ותשוקה, נשים שלרגע לא שוכחות את משפחתן אבל הן גם רוצות להצליח בעסק, בהגשמה המקצועית שלהן- להצליח ובגדול!
מאוד רציתי לעשות ערב נשי ללקוחותיי, ערב שבו הן יוכלו להנות משיחה טובה, הרצאה נחמדה ומפגש חברתי-נשי מעצים.
יום האישה הבינלאומי נראה לי הזדמנות מצוינת לאפשר ללקוחות שלי קצת "FUN".
ביום האישה הבינלאומי רצוי לדבר על העצמת נשים, על קידום האישה וזכויותיה, על נשים מצליחות ועל נשים יוזמות ובפועל מדברים יותר על דיכוי האישה, על אלימות נגד נשים, הדרת נשים- נושאים חשובים, אין ספק, אבל בעיני הם מחלישים ולא מעצימים. החלטתי שאני רוצה לעשות ערב שיוציא את הנשים מכל זה, ערב של פינוק וכיף.
ואז פגשתי את דורית מ shopping in my city. סיפרתי לה על הרעיון ועל כך שאני מתקשה להרים את הערב הזה לבד. דורית הפשילה שרוולים ונחלצה לעזרתי. האנרגיות שהאישה הזו הכניסה לחיי הן אדירות!

הוספנו לנבחרת את רוחל'ה מבוטיק אוספים, רוחל'ה המקסימה שעברה לחדרה לא מזמן ופתחה חנות בוטיק לבגדי מעצבים, רוחל'ה שכל הזמן משתנה-משנה-פועלת כשמטרת-העל היא להלביש נשים! איזה תענוג...
כשחקנית חיזוק הצטרפה אלינו עינת מזור, בעלת קייטרינג "בגוון אישי", עינת היא חדרתית במקור שלאחרונה חזרה לחדרה והיא מאכילה אנשים, נשים שאין להן זמן לבשל ורוצות אוכל טעים וטוב, ילדות שרוצות לחגוג יום-הולדת בסדנת בישול. טעיםםם....


נפגשנו אתמול, ארבעתנו, במקום שדלית אירגנה שיארח אותנו (סטודיו במה), רוחל'ה תדבר על התסכול של לעמוד מול הארון ולהרגיש "שאין מה ללבוש", אני אדבר על טיפוח ואיפור לקראת האביב, עינת תדגים הכנת טראפלס טעימים, יהיו אקססוריז למכירה, מוצרי קוסמטיקה, בגדי מעצבים, קצת נשנושים, קאווה והרבה מצברוח טוב! 

בגלל שיום האישה הבינלאומי יוצא בפורים, החלטנו "להזיז" אותו מעט ולחגוג ביום ראשון 11/3/12 בשעה 20:00.
איזה כיף להרים כזה ערב, תענוג צרוף לעבוד עם נשים כאלה מדהימות. 

אז מה אתן אומרות, תבואו? 



2 תגובות: