יום שלישי, 7 בפברואר 2012

ותודה להוריי שהביאוני עד הלום

הכל התחיל כמה ימים לפני החתונה של אחי הגדול, בועז.
עבדתי אז בחברת השמה מובילה בארץ בתור מנהלת פרוייקטים בסניף בתל-אביב, משרה תובענית ומאתגרת שדרשה ממני לג'נגל בין כמה פרוייקטים במקביל, לקוחות, עובדים ועוד. מוכר? 
חזרתי הביתה בסביבות השעה שש וחצי בערב. מותשת מהנסיעה הצפופה ברכבת, עייפה ורעבה. גם זה מוכר?
חיפשתי קוסמטיקאית שתסכים לקבל אותי בערב שלפני החתונה, בשעות הערב, חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי. רובן ככולן לא עבדו בשעות האלה...
כמובן שלא יכולתי להתייאש, האלטרנטיבה היתה להגיע לחתונה ללא מניקור-פדיקור. אסון! הייתי צריכה להיות קצת יותר יצירתית והתחלתי לספר את הסיפור שלי  "כמה אני מסכנה שאני עובדת המון שעות ואח שלי מתחתן ואין לי זמן לפדי-מני, ומה בסך-הכל ביקשתי..." 
תחנוניי עבדו על קוסמטיקאית אחת חמודה שהסכימה "לפנים משורת הדין ובאופן יוצא דופן וחד פעמי" לקבל אותי בשעות הערב. הללויה! פרנץ' נוצץ בציפורני הידיים ולק אדום בוהק בציפורני הרגלים ויאללה לחופה!




ואולי בעצם הכל התחיל עוד הרבה לפני? 
תמיד רציתי להיות קוסמטיקאית - כשהייתי ילדה היינו עושות "מסיבות שינה" בהן עשינו עיסוי פנים אחת לשניה, כנערה איפרתי את חברותיי לפני הבילויים - זה היה החלום!
החיים הובילו אותי לשבילים צדדיים, קסומים, מפותלים ומאתגרים שציידו אותי בהמון המון כלים. וכל השבילים הובילו אותי לדרך הראשית- דרך המלך- להגשים את החלום וללכת ללמוד קוסמטיקה!


אז למדתי והשתלמתי ופתחתי קליניקה. 
הקליניקה שלי-מבט מבחוץ
לאט לאט התחילו להגיע נשים. בהתחלה משפחה וחברות ועם הזמן המעגל הולך ומתרחב. מתרחב והולך.
והעסק גדל, ומשפחתי ואני גדלים יחד איתו. והגיע הזמן לחשוב באמת בגדול! אז נרשמתי לקורס שיווק "מכשרון גדול לעסק גדול" של מיה לנדאו ובניתי חזון, והחלטתי על בידול ומיתוג. 
לוח החזון שלי


התהליך שעברתי בקורס החזיר אותי לסיפור שלי, לערב החתונה של אחי. 
ואז נפל האסימון. 
אני אהייה הקוסמטיקאית של הנשים העסוקות. 
אני רוצה להיות זמינה עבור כל אלה שמטפחות קריירה ומשפחה למופת אבל מטפחות גם את עצמן! 


תודה ענקית להוריי ולבעלי שהביאוני עד הלום, תודה על התמיכה הנפשית, הכלכלית, הרוחנית ובכלל על כל מה שאתם עבורי.





אני מזמינה אותך- אישה עסוקה, אמא, בת-זוג, עצמאית, קרייריסטית, שלא רוצה להתפשר על פחות שרוצה את הטוב ביותר לסביבתה וגם לה! בואי, קחי לעצמך שעה-שעתיים של פסק זמן, תזכרי במי שאת, במי שהיית, במה שאת אוהבת.
תאמיני לי שאת תחזרי הביתה אחרת...



9 תגובות:

  1. טלי יקירתי
    מקסים ומרגש.
    נשמע ונראה מעולה.
    בהצלחה בתהליך החדש.
    שולחת לך המון חיבוקים....

    השבמחק
    תשובות
    1. סיגי מתוקה,
      תודה רבה על הברכות!
      חיבוק גדול בחזרה
      וחג שמח!

      מחק
  2. מהממת אחת..

    מה שכתבת יצא מהלב ונכנס אל הלב..
    מקסים ומרגש.
    זוכרת איך תמיד ראיתי בך מודל של אסטטיקה וטיפוח.
    תמיד יפה, תמיד מאופרת..
    ומי שזה טבוע בו - אין ספק שיצליח..
    אז בהצלחה יקירתי..

    נשיקות וחיבוקים,

    אביטל קוצר אדרי

    (שצריכה לבוא בקרוב מאוד לטיפול מפנק..)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אביטל,
      תודה רבה על המילים החמות!
      את מוזמנת תמיד ובשמחה!
      טלי.

      מחק
  3. כאלו סיפורים אני אוהבת!!
    שיהיה המון בהצלחה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ליטל,
      הצצתי לבלוג המקסים שלך ואני אמשיך להציץ...
      שבוע מקסים!
      טלי

      מחק
  4. איזה פתיחה מקסימה! מחכה כבר לקרוא את העתיד לבוא...!
    אגב, אין איזה תודה קטנה לאחות קטנה שאפשר היה לעשות עלייה כל מיני ניסויים?!
    סתם...! ;)
    תודה על כל טיפולי העשרת-אלפים הבהולים בחופשות סמסטר חפוזות אחרי מליוני הגשות ולחצים!!!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. וכמובן, שתודה ענקית מגיעה לאחותי על הניסויים הקליניים והגרפיקה!

    השבמחק