יום ראשון, 19 בפברואר 2012

להיות עם ולהרגיש בלי

הדבר שהכי עניין אותי מבין כל מטלות החתונה שלנו, זה האיפור.
כמאפרת וכאחת שלא כל-כך מקפידה להתאפר, חיכיתי לרגע שבו אוכל להפקיד את פני בידיה המקצועיות של המאפרת שתהפוך אותי לנסיכה ללילה אחד.
חיכיתי ליום של איפור הניסיון, כמעט כמו לחתונה עצמה... והתוצאה לא איכזבה! נהניתי מכל רגע, מכל רפרוף מברשת על עיני, מכל מריחת ספוג מייק-אפ על פני ואפילו ממעגל הריסים האימתני לא נבהלתי.
ביום החתונה, בחרתי להתארגן בבית שלי מוקפת בחפצים שאני אוהבת, בדברים שלי, באחותי ובחברות הכי טובות. היה כייף ורגוע. כך אני גם נוהגת לעשות עם המאופרות שלי, אני מקיפה אותן בדברים שלהן, במוסיקה שהן אוהבות, באוכל שהן שמחות לנשנש לפני הערב הגדול, בחברה טובה או אחות קרובה.
גלי בדש מאפרת אותי לחתונה

התחלתי להתאפר בערך בגיל 16, פס שחור בעין היה סימן ההיכר שלי. לאחר מכן נוסף גם קצת אודם ולפעמים גם מסקרה שחורה. אמא שלי לא נהגה להתאפר, פס כחול בעין וזהו! ועד היום זה כך... בחתונה שלי גם היא התאפרה אצל המאפרת שלי (בתמונה העליונה מצד שמאל) ומיד לאחר מכן הורידה את האודם (-: היא הרגישה מאופרת מידי...

אני  נוהגת לאפר את המאופרות שלי באופן שמשלים את המראה שלהן, שמדגיש את היופי הפנימי האמיתי שלהן. חשוב לי שהן לא ירגישו "מאופרות" ושהן לא יצטרכו להתעסק עם "תיקוני אודם" כל הערב.

בהדרכות האיפור שאני מעבירה אני מלמדת את הנשים "להסתדר עם מה שיש", אני מלמדת אותן להתאפר עם האיפור שיש להן בבית. לרובנו יש המון איפור שקנינו בכל מיני הזדמנויות- מבצעים משתלמים, קניות לשיפור מצב הרוח, נסיעות לחו"ל....
ברוב המקרים אנחנו אפילו לא יודעות איך להתחיל להתאפר עם כל המוצרים האלה. אז אני כאן בדיוק בשביל זה. ללמד אתכן להתאפר קודם כל עם מה שיש, אח"כ לחפש דברים טובים ומתאימים יותר.

ביום חמישי נחגוג את יום המשפחה ואני מזמינה אתכן לתאם לכן סדנת איפור זוגית- אמא ובת, בת ואמא. אני אלמד את הבת שלך להתאפר כמו נערה ולא כמו אישה, אני אלמד את אמא להתאפר כמו שמתאפרים היום ולא כמו בשנות ה-80...
בואו לבלות זמן איכות כייפי מלא בדברים החשובים באמת- איפור!

יום המשפחה שמח!

הכנסו לדף הפייסבוק שלי, "תשתפו" את סדנת האיפור ותוכלו להנות מתיק מוצרים שווה במיוחד!

תגובה 1:

  1. איזה פוסט מהממם!
    כיף אפילו להיות מוזכרת בחלקו ;)
    בתור בוגרת אחת הסדנאות ״להסתדר עם מה שיש״ אין ספק שזה לא היה רק מפגש שלימד אותי המון... אלא גם מפגש חברתי כייפי! בטח לעשות את זה עם אמא זה מדליק ואחר!
    חבל שאני לא יכולה לקחת את אחותי למשהו כזה :-0
    ממליצה בחום!

    השבמחק