יום רביעי, 18 באפריל 2012

שגרה מבורכת - ברוכה הבאה!

ברוכה הבאה, שגרה מבורכת, בבקשה אל תברחי לי שוב להרבה זמן. אני יודעת שאת לא אוהבת להישאר שבועות שלמים ובטח שלא חודשים, אבל אני ממש זקוקה לך לקצת יותר משבוע...
אני בטוחה שאחרי חופשת הפסח, רבות מכן מרגישות כמוני. יש משהו מאוד מסודר בשגרה- מטלות, זמנים, סדר יום וכך לא שוכחים כמעט שום דבר. הדברים מתבצעים בקצב קבוע, יש זמן אפילו לשתות כוס קפה ואולי "לגנוב" איזו שיחת טלפון קצרה עם חברה.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני מאוד נהניתי מהחופש ומאוד אוהבת את סופי השבוע ואת החגים אבל קצת התגעגעתי לשגרה.

כפי שרובכן יודעות, אני נמצאת בתהליך הרזיה של "חלי ממן" ושיגרת יום היא חלק חשוב מאוד בתהליך השמירה על המשקל- ארוחות מסודרות, מדודות וטעימות הן סוד ההצלחה בירידה והחופש הביא איתו כמה ק"ג עודפים גם בגלל שלא היה סדר יום קבוע. כנ"ל גם לגבי שגרת האימונים, שיגרת הכביסות (יש גם כמה ק"ג עודפים של כביסה לכבס ולקפל), שיגרת השינה....

כמובן שבמקצוע שלי, אני מלמדת וממליצה להקפיד גם על שגרת טיפוח יומית- ניקוי יומי של הפנים, קרמים לבוקר ולערב, איפור ועוד...
שגרת טיפוח קבועה חשובה במיוחד אם יש בעיות עור מסויימות בהן רוצים לטפל- טיפול בכתמים, בקמטים, בפצעים. ברגע שאנחנו "מפספסות" כמה ימים של טיפול ומריחה יש נסיגה בתוצאות הטיפוליות. ואז אנחנו מאוד מתאכזבות ומרגישות קצת "מרומות" ולעיתים אפילו מתייאשות ומוותרות.




הכי קל זה להתייאש. אני יודעת... אבל למרות שעליתי כמה ק"ג לאחר פסח לא ויתרתי ומיד לאחר החג חזרתי לסדר הארוחות הקבוע ולכמויות המומלצות. השגתי כבר כל-כך הרבה, אני לא אתייאש עכשיו!






בנימה אופטימית זו אני רוצה לתת לך מתכון לשגרת טיפוח יומית ואני מקווה שבין יום העצמאות לחופש הגדול יהיה לך זמן ליישם אותו.
בוקר-
1. התחילי את הבוקר בניקוי עור הפנים עם סבון עדין
2. מרחי קרם לחות המתאים לסוג העור שלך
3. במידה ואת מתאפרת- זה הזמן... ואם לא מרחי מקדם הגנה עם גוון מייק-אפ לכיסוי קליל ולהגנה מהשמש (חובה!!!)
ערב-
1. נקי את הפנים בעזרת סבון עדין ומי פנים
2. עסי את הפנים למשך 2 דקות עם פילינג גרגירי (2-3 פעמים בשבוע)
3. מרחי קרם פנים ייעודי לטיפול בעור הפנים שלך ולתוצאה אותה את רוצה להשיג- טיפול בכתמים, טיפול בקמטים ונפילת העור, טיפול בפצעים ואקנה וכד'.

זהו! זה הכל... מבטיחה לכן שככל שתתמידו כך זה יקח פחות ופחות זמן והשגרה תהפוך להיות חלק בלתי נפרד מכן.

בימים אלה הקליניקה שלי "שוברת שגרה" ומשנה את אופייה לכיוון של קליניקה פרא-רפואית עם טיפולים קוסמטיים מתקדמים המבוססים על מחקרים קליניים עדכניים מבית "חוה זינגבוים". אני מזמינה אתכן להיות חלק מהשינוי ולצעוד יחד איתי אל עבר הדור הבא של הטיפולים הקוסמטיים. תעכבו בדף הפייסבוק שלי אחר מבצעי השקה וטיפולים חדשים.

אז, עד החופש הבא- ברוכה הבאה שגרה מבורכת!


תגובה 1:

  1. טוקי, הפוסט הזה מתלבש בול על כל הקרמים החדשים שלי והפילינג שקיבלתי מתנה :)
    וזה גם כתוב ממש ממש יפה !

    השבמחק