יום שלישי, 24 באפריל 2012

עצמאית בשטח

אל הדרך העצמאית שלי יצאתי לפני ארבע וחצי בשנים בערך. ארזתי את מיטב המידע הקוסמטי שיכולתי להשיג, ארגנתי "ערב גיוס תרומות" מההורים לתחילת הדרך, כמה חברות שהתנדבו להיות שפנפנות נסיון, בעל אחד תומך, המון מוטיבציה ויאללה להסתער על היעד!
עולם "העצמאים" קרץ לי מאוד, מרחוק זה נראה אוטופיה- ניהול הזמן הגמיש, מרוויחים יותר עבור השירות אותו מעניקים, פינטזתי על כך שאוכל להיות בבית עם הילדים עד גיל מאוחר יחסית, אמא מלווה בטיולים, חופשים יחד עם הילדים ועוד הרבה חלומות.
והעצמאות, קצת שונה היא.
מהר מאוד גיליתי שניהול הזמן הוא אכן גמיש אבל לפי הגמישות של הלקוחה, אני מרוויחה יותר פר טיפול- אבל איפה הלקוחות??? ללדת בקיץ (תקופה עמוסה בתחום שלי) זה לא הולך יד ביד עם חופשת לידה ארוכה, ללוות בטיול לא ממש מסתדר עם עוד יום חופש אחרי כל המחלות והחגים...והייתי בתחושה של עבדות ולא עצמאות.
עד שעשיתי סוויץ' בראש. באמת.
העסק התחיל לתקתק ולקבל קצב משלו. למדתי לשמור על עצמי ולפנות לעצמי זמן פנוי, זמן עם הילדים, חופשים ועוד... פגשתי נשים מקסימות מקבוצת עסקי הנשים שאני הולכת אליה בקביעות לקידום העסק, פגשתי נבחרת של נשים עצמאיות ויזמיות בחסד עליון מהקורס של מיה לנדאו והקפתי את עצמי באנרגיה של עשייה והגשמה.
כמו חזון הקמת המדינה, רק בקטן יותר- חזון הקמת העסק...
ועכשיו, דקה לפני שאני עושה עוד שינוי מאוד משמעותי בעסק שלי (הקמת מחלקה פרא-רפואית) אני נזכרת בכל השלבים אותם עברתי, במהמורות, בחיזוקים, בעידודים ובתמיכה.
הקמתי לי צבא קטן שיגן עלי עם קומץ אנשים קרובים שעליהם אני סומכת ובוטחת בהם שהם רוצים בטובתי ובהצלחתי- צבא התמיכה לטלי ואני יוצאת לדרך חדורת מוטיבציה.
עצמאות- רב הנסתר על הגלוי.
מאחלת לכם חג עצמאות שמח, עצמאות מחשבתית, עסקית, כלכלית, תזונתית, אישית- הכל!
אוהבת מאוד,
טלי.

דרך אגב, תאריך הלידה העברי שלי הוא ה' באייר. אני  נולדתי להיות עצמאית. פשוט כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה