יום חמישי, 14 ביוני 2012

דקה לפני שבת: מסכה

אנחנו שוב נפגשות דקה לפני שבת.
קודם כל אני מאחלת לכן שבת שלום וסופ"ש רגוע ונעים.

המוצר שהיום אני הולכת להציג בפניכן הוא מסכה. 
מקור השם "מסכה" הגיע משנות ה-20 של המאה הקודמת, בהן המסכה הקוסמטית היתה בעלת מרקם סמיך ונראתה כמו מסכת תיאטרון. היום, חברות הקוסמטיקה הבינו כי נשים מעוניינות לקבל מקסימום תוצאה במינימום זמן ולכן המסכות של היום אינן דורשות זמן שהייה ארוך על הפנים.
דקה לפני השבת אסקור בפניכן 4 סוגים של מסכות, אציין את מטרתן, החומרים הפעילים, אופן השימוש בהן ולמה בכלל להשתמש?, מחיר והיכן ניתן להשיג אותם.



1. מסכת יופי תות-שדה של חברת כריסטינה
מטרת המסכה- מסכת יופי לחותית לעור רגיל 
חומרים פעילים - תרכיז טימוס,שמן רוז-היפ, קומפלקס ויטמינים : A,C,E, שמן קמומיל, תמצית תותים ומינרלים.  
אופן השימוש - על פנים נקי למרוח שכבה נדיבה, להשאיר כ-15 דקות והסיר עם רטייה לחה.
למה בכלל להשתמש במסכה הזאת? המסכה מחליקה את העור ומעשירה אותו במרכיבי לחות טבעיים המשפרים את גמישותו, מעודדים התחדשות של תאי עור. המסכה מותירה את העור מוצק יותר, חלק וזוהר.
מחיר - 50 ש"ח ל70 מל'.
ניתן להשיג - אצלי בקליניקה ואצל קוסמטיקאיות מקצועיות.


2. מסכת הבהרה מבית "חוה זינגבוים"
מטרת המסכה- אפקט הבהרה מיידי.
חומרים פעילים - M.L.Complex תרכובת ייחודית להבהרה מהירה של העור, תמצית ברברי, תמצית ליקוריש, נגזרת של אסטר ויטמין C, חומצה קוג'ית.
אופן השימוש - על עור נקי ויבש, למרוח כמות נדיבה, לעסות ולהמתין כ 15 דקות. לשטוף במים קרירים.
למה בכלל להשתמש במסכה הזאת? המסכה הזו הינה פרי פיתוח ייחודי ובלעדי. המסכה עוזרת בהמסה וספיגה מיידית של מלנין בשכבה הקרנית (השכבה החיצונית הנראית לעין) כך שמתקבל אפקט הבהרה מיידי. 
מחיר - 240 ש"ח ל60 מל'.
ניתן להשיג - אצלי בקליניקה ואצל קוסמטיקאיות רפואיות מוסמכות P.M.E

3. מסכת יופי של מעבדות הולילנד
מטרת המסכה-  מסכת יופי לכל סוגי העור
חומרים פעילים -קאולין, אבץ ותמצית תות.
אופן השימוש - למרוח שכבה דקה על עור פנים נקי, לחכות כ 10 דקות ולהסיר בעזרת רטיות לחות.
למה בכלל להשתמש במסכה הזאת? החומרים הפעילים במסכה מנקים ומחטאים את העור, מווסתים את שחרור החלב ומבהירים את גוון העור.
מחיר - 81 ש"ח ל70 מל'.
ניתן להשיג - אצלי בקליניקה ואצל קוסמטיקאיות מקצועיות.





1. מסכת זהב מתחממת מבית "חוה זינגבוים"
מטרת המסכה- להעניק לעור מראה מיוחד- קטיפתי, קורן וזוהר.
חומרים פעילים - נגזרת ויטמין C, ויטמין A, קינטין ואלנטואין להרגעת העור ואת מינרל הזהב.
אופן השימוש - מורחים על עור לח, ממתינים כ 10 דקות מעסים ושוטפים.
למה בכלל להשתמש במסכה הזאת? המסכה ממריצה את מחזור הדם, מחממת, מזינה את העור בלחות ומסייעת בהענקה של מראה זוהר, בוהק ומטופח. ניתן להשתמש בה לפני אירוע. המסכה הינה חלק מהסדרה הביו-מימטית (סדרת מוצרים המחקים את הביולוגיה של הטבע).
 המסכה אינה מתאימה לעור בעל נטיה לאקנה.
מחיר - 360 ש"ח ל100 מל'. 
ניתן להשיג -אצלי בקליניקה ואצל קוסמטיקאיות רפואיות מוסמכות P.M.E


אני מקווה שתצליחו למצוא לכן דקה במהלך הסופ"ש למרוח מסכה על הפנים, ללגום כוס יין ולהנות מהרגע הזה.
בעלי ואני חוגגים היום יום נישואים ולקחנו לנו סופ"ש OFF , אני הצטיידתי במסכת הזהב ובטוח שאמצא לי כמה דקות של שקט... אצלם תמונות כדי שתאמינו לי...
שבת שלום,
טלי.














2 תגובות:

  1. לא יודעת מה היחס של בעליך לעניין המסכות, אבל את הבזוג שלי המסכות ממש מטרידות.
    לפני כמה ימים ישבנו למרתון של סרטים לצפייה ישירה, הוא החליט שהוא קורא לי ג'ים קארי, כי אני נראית בדיוק כמוהו בסרט 'המסכה'.
    בקיצור, אני שומרת כבר את כל ענייני המסכה לזמן שאנחנו בנפרד או כשאני בביקור מפנק אצל הקוסמטיקאית.

    השבמחק
  2. היי דינה, דווקא הילדים שלי שמחים על "הקרקס" שאני עושה להם עם המסכה...

    השבמחק