יום שבת, 30 ביוני 2012

קיץ לוהט!

רק התחיל הקיץ וכבר כל-כך חם שקשה לחשוב מה יהיה באוגוסט...
חופשת הקיץ של הילדים מתחילה ממש היום ומי שלא שריין לו "הכל כלול" ביוון מחפש איזו חלקה טובה וצוננת לבלות בה עם הילדים, או כמה רגע עם עצמנו.


ואתן, שאתן מכירות אותי, יודעות שאני בחורה מאוד פרקטית. אז יש לי שתי הצעות מפתות "לצנן" לכן את יולי.

מכירות הקיץ בעיצומן, תכשיטים, אקססוריז, בגדים, בגדי ים לילדות ועוד ועוד... אבל הפעם אני רוצה לספר לכן על מכירה מיוחדת שמתקיימת בסטודיו של סיגי בלהבות חביבה.
סיגי, קרמיקאית, ליקטה יוצרות מיוחדות וייחודיות למכירה קייצית ומרעננת. על היוצרות והמוצרים שלהן אתן מזמנות לקרוא בבלוג של סיגי.
במכירה הזו אני אהייה לרענן את הקניות עם מניקור מפנק לקראת שבת- מגוון צבעים קייציים או פרנץ' קלאסי, אני אציע לכן מוצרי קוסמטיקה מעולים, חסמי שמש (להתמודדות בריאה ויעילה עם הקרינה) וטיפים לטיפוח בחום הכבד.




הולך להיות ממש ממש כיף- נשים, קניות, משקה קר או חם ועוגה... מה עוד צריך??
מתוך הבלוג של מיה לנדאו






ההצעה השניה היא אירוע הקיץ "עכשיו אני" של מיה לנדאו.
מכיוון שמיה מתנסחת כל-כך ברהיטות, אני לא אתיימר לנסות לספר לכן מה בדיוק יהיה שם. אבל בטוח שיהיה מעולה.

אז אני מזמינה אתכן לקרוא על האירוע ולהירשם. אני אהייה שם עם חברה טובה.

שיהיה לכן קיץ ממוזג היטב! אתן מוזמנות להתקשר ולקבל פרטים על כל אחד מהאירועים ועל בכלל... אני תמיד שמחה לדבר אתכן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה