יום שישי, 31 באוגוסט 2012

אקספרס של שנה חדשה



כבת מזל שור אני אוהבת שגרה. אני אוהבת שהדברים צפויים, קבועים ויציבים ומעדיפה לשמור את היציאה מאיזון לסופי השבוע. בסוף השבוע הדברים יכולים "להתבלגן" ולהיות בלתי צפויים. אבל את השבוע שלי אני אוהבת מסודר ומאורגן.
מזל שלראש השנה אני כבר נערכתי מזמן... אחרת, סביר להניח שלא הייתי יכולה לפנק אתכן כל-כך.

אתן יודעות שאני נוהגת להטיף לכן על מציאת זמן אמיתי לעצמכן, לטיפול מקצועי, מפנק ומחייה. אבל המציאות היא אחרת ולפעמים אני נדרשת לחרוג ממנהגי ולהתיישר עם המציאות. ולכן החג הזה יהיה בסימן אקספרס.

אנחנו תמיד מנסות להצליח ה-כ-ל. גם להכין ארוחה טעימה וחגיגית, גם לקנות את המתנות הכי שוות שיש למארחת, גם לקנות בגדים לילדים ולבעל כדי שהם יהיו חגיגיים, גם שהבית יהיה נקי לכבוד החג וגם למרוח לק באוטו בדרך לארוחת החג כדי להיראות מטופחת (למורת רוחם של היושבים באוטו שסובלים מהריח החריף של הלק...)
הפעם זה לא יקרה. למה? כי אני מציעה לך להיות "גם יפה וגם אופה" בעזרת טיפולי אקספרס בשעות לא שיגרתיות שישתלבו נפלא בין כל ההכנות לחג.

אז מה בעצם הטיפולים ומה המחירים?

♥ מניקור אקספרס- 45 ש"ח
♥ פדיקור אקספרס - 55 ש"ח
♥ ג'ל לק- 70 ש"ח
♥ אקספרס מושלם (מניקור ופדיקור)- 90 ש"ח

♥ יופי אקספרס- 120 ש"ח
♥ איפור אקספרס- 90 ש"ח

♥ חבילת "גם יפה וגם אופה"- אקספרס מושלם+יופי אקספרס+איפור אקספרס- 260 ש"ח (שעה וחצי של פינוק אקספרס אמיתי).




הכנתי את כל זה עבורך ואני אחכה לך בקליניקה שלי להעניק לך טיפול אישי,מפנק ומהיר. כל מה שנותר לך לעשות זה פשוט לתאם לעצמך את היום והשעה הנוחים עבורך- בכדי להבטיח לעצמך חג נוצץ במיוחד!

אשמח לראותך,
♥ טלי.
052-8341343



תגובה 1:

  1. כל הכבוד טלי! קלעת בול לצרכים של האישה הישראלית: להספיק הכל בלי לוותר! נתראה במוצ"ש :)

    השבמחק