יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

חום יולי אוגוסט


אוגוסט כבר כאן, מורגש בכל מקום, בכל פינה... החופש הגדול בעיצומו (למרות שאצלי הוא רק מתחיל...), שמש חזקה, לחות גבוהה, חמסין ומזגנים מקפיאים. עם כל אלו עור הפנים והגוף שלנו צריך להתמודד.   כיצד אנחנו יכולות לעזור לו?



כולנו יודעות שהזדקנות העור נגרמת משני פקטורים, הזדקנות פנימית שמושפעת מנטיה גנטית, והזדקנות חיצונית שמושפעת בעיקר על-ידי  קרינת השמש. לכן, פעולת המניעה החשובה ביותר היא מריחת קרם עם מקדם הגנה מהשמש, שתמנע הזדקנות והתקמטות מהירה של עור הפנים.
מי שלא זוכרת על איזה חסמי שמש אני ממליצה מוזמנת לקרוא- "דקה לפני שבת: חסם שמש".
  
אני ממליצה גם להשתמש (בשעות הערב) בתכשירים קוסמטיים ייעודיים לעיכוב הזדקנות העור. קרמים עתירי אנטי-אוקסידנטים, חומצות פעילות וכיוצ"ב. 

אתן כבר יודעות שאני מטיפה גדולה לשגרת טיפוח קצרה, טובה אבל עקבית! אל תוותרי על שגרת הטיפוח שלך. חשוב מאוד לנקות את עור הפנים מהזיעה והלכלוך שהצטבר, הכרחי לנקות שאריות איפור (במיוחד לאלו שמורחות מייק-אפ שסותם את הנקבוביות). בחרי לך 3 תכשירים שבחינתך עושים את העבודה והיצמדי אליהם. 
אם אתם נוסעים לחופש את יכולה לקנות בסופר -פארם בקבוקי פלסטיק קטנים ולהעביר את התכשירים אליהם כדי לא להיסחב את תיק כלי רחצה ענק.

פיגמנטציה (כתמים על עור הפנים) היא תופעה הנפוצה בעיקר אצל נשים ונוצרת בעקבות הורמונים (ולכן היא נפוצה בעיקר בהריון) ובגלל חשיפה לשמש. אם נוצרו כתמים יש להשתמש בתכשירי הבהרה גם בקיץ, אבל רק בשעות הערב. את מוזמנת להתייעץ איתי על מה מתאים לך...

http://www.nigella.com/



החופש גורם לנו לאבד לא רק את שגרת הטיפוח שלנו אלא גם את אורח החיים הבריא. אנחנו מסתובבות בים, בבריכה, עם הילדים והחטיפים ומנשנשות קצת מהכל. תזונה נכונה היא חלק בלתי נפרד משמירה על עור הפנים. תזונה נכונה ומאוזנת דלה בשומנים ובקלוריות, תנסו להחליף את המתוקים והחטיפים בפרי או עוגיית בריאות ללא שומן ואת הפחמימות בסלטים גדולים, קרירים ורעננים.

הו, שינה, שינה, שינה... כמה אני מתגעגעת לידיעה שאני יכולה ללכת לישון מתי שחשקה נפשי ולקום "יקיצה טבעית"... אם לא ביומיום אז לפחות בחופש...
אז כמובן שאנחנו יודעות ששנת יופי טובה, של 7 שעות לפחות בלילה, תורמת לבריאות העור ולקיומם של תהליכי התחדשות העור.
נו, שויין. 

יש עוד מלא דברים שאני יכולה לכתוב לכן בנושא הזה, אני לא רוצה להעמיס...
LESS IS MORE
אני ממליצה לכן לעקוב אחרי בפייסבוק ולקבל את הטיפים השבועיים והעדכונים היומיים.
אני מאוד אשמח לשמוע מכן, מה עבד עבורכן ומה לא... מה עניין אתכן יותר ומה פחות...
ובכלל, לשמוע מכן יהיה כיף!

מזכירה לכן להירשם לבלוג שלי ולחכות לשבת גם פוסט חדש בסדרה "דקה לפני שבת", והפעם על סרומים.

ו...אוטוטו נגמר החופש, שנת הלימודים מתחילה והחגים בפתח- כמה הפתעות אני מתכננת לכן...  

נשיקות
♥טלי


תגובה 1: